Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent polska

Tego nikt ci nie powie – czyli czego jeszcze nie wiesz o zakupach mobilnych

Nauka i Technologie

Coraz więcej Polaków korzysta z urządzeń mobilnych i płaci telefonem. Co najciekawsze, jedno urządzenie mobilne już nie wystarcza. Okazuje się, że statystyczny internauta korzysta z 1,6 urządzenia podczas robienia zakupów. Co jeszcze charakteryzuje klienta mobile?

Z raportu e-Commerce Polska „M-commerce. Kupuję mobilnie.” wyraźnie wynika, że internauci korzystają z więcej niż jednego urządzenia. Okazuje się, że w celach zakupowych konsumenci wykorzystują średnio 1,5 urządzenia, w tym 25% ze smartfona, 12% z tabletu. Najwięcej osób wskazuje na laptopa oraz komputer stacjonarny, jednak już tylko 66% z nich zaczyna i kończy proces zakupowy na PC.

Konsument mobilny lubi wielokanałowość

W ścieżkach zakupowych prawie zawsze pojawia się urządzenie mobilne. Jest to podpowiedź dla właścicieli sklepów internetowych, dla których szybkie przelewy online, płatności odroczone czy możliwość ubezpieczenia transakcji stają się czymś naturalnym, ale nie wszyscy zdają sobie jeszcze świadomość, jak ważne są urządzenia mobilne. Aplikacja mobilna i wersja mobilna sklepu to podstawa. Coraz częściej kupujący korzystają z funkcji „dodaj do obserwowanych” lub „dodaj do ulubionych” i 20% przedmiotów dodawanych do obserwowanych na urządzeniu mobilnym jest potem kupowane na laptopie. Wniosek? E-konsumenci chcą mieć możliwość rozpoczęcia zakupów na jednym urządzeniu, a dokończenia ich na innym. 

Twórz aplikacje

I to przede wszystkim tych służących do transakcji internetowych. 29% użytkowników smartfonów wykorzystuje aplikacje do finalizacji zakupu. Większość z nich oczekuje, że będzie mogło ściągać je za darmo, a najlepiej gdyby oferowały dodatkowo dostęp do zniżek lub nagród, które nie otrzymają w inny sposób. Jak się okazuje, korzystanie z mobilnych aplikacji zakupowych wcale nie jest domeną tylko młodych ludzi. W 2014 r. światowe przychody z aplikacji mobilnych wyniosły 34.99 miliardów dolarów, a szacuje się, że w 2017 r. wyniosą 76.52 miliardy dolarów. I nic nie przewiduje zatrzymania tego trendu.

Czego oczekuje klient mobilny?

– 46% z nich chce, aby sklep umożliwiał łatwe wyszukiwanie produktów

– 42% wymaga, aby sklep udostępniał na bieżąco informację o dostępności produktu

– 41% chce zdjęć produktów dobrej jakości

– 28% wymaga, aby sklep był zintegrowany z popularnymi metodami płatności mobilnych

– 20% chce, aby sklep zapamiętywał informacje o zakupach i wyborach.

Popularność urządzeń mobilnych dowodzi, że Polacy są coraz śmielsi w płatnościach mobilnych. Płaci się w ten sposób już nie tylko w Polsce, ale i za granicą, konsumenci chętnie przyswajają nowości i są otwarci na nowe technologie. Według badania Mobile Money 2020, zrealizowanego na zlecenie Visa Europe, ponad jedna piąta ankietowanych Polaków przewiduje, że w 2020 r. płacąc mobilnie będzie wydawać ponad 280 złotych tygodniowo. 60% ankietowanych deklaruje chęć płacenia mobilnie. Możliwe, że w przyszłości o kartach kredytowych zapomnimy, a będziemy korzystać wyłącznie z płatności mobilnych.

poprzedni następny nastepny post
Udostępnij

System uzdatniania wody Cristalle - na czym polega?

Nauka i Technologie cristalle uzdatnianie wody

Woda używana w kuchni musi być dzisiaj pod stałą kontrolą oraz spełniać rygorystyczne normy i wymogi narzucone przez Unię Europejską. Niestety poza większymi miastami wciąż trudno o ich przestrzeganie. Dodatkowo smak „kranówki” wciąż pozostawia wiele do życzenia – czuć w niej chlor, żelazny posmak, często również niezbyt przyjemny kolor i zapach. Idealnym rozwiązaniem w tej sytuacji jest zakup dobrego filtra lub systemu uzdatniania wody.

Woda podstawą zdrowego życia

Warto zauważyć, że zła jakość wody używanej w codziennym życiu może w negatywny sposób odbić się na zdrowiu i życiu mieszkańców. Poza tym kawa, herbata, zupy czy gotowane na wodzie dania tracą na oryginalnym smaku. Picie lub używanie złej wody to również często przesuszona skóra, a nawet większa podatność na niektóre alergie. Dodatkowy problem stanowi dużo szybsze niszczenie armatury kuchennej, łazienkowej, czajników czy zmywarek. – Odpowiedzią na wszystkie sytuacje wynikające z użycia wody bogatej w chlor lub węglan wapnia jest zakup i instalacja systemu uzdatniania wody. Na przestrzeni ostatnich kilku lat to rozwiązanie cieszące się ogromną popularnością wśród prywatnych klientów. Nic dziwnego, rosnąca świadomość społeczeństwa sprawia, że poszerza się ogólna wiedza na temat zagrożeń płynących z używania złej jakości wody oraz skutecznych rozwiązań, które mogą im zapobiec. Cristalle to system uzdatniania, na który warto zwrócić uwagę. Istota i specyfika jego działania czyni go jednym  lepszych produktów obecnych w tej chwili na rynku – przekonuje specjalistka firmy Global Water.

Cristalle – jak działa?

System uzdatniania wody Cristalle opiera się na procesie odwróconej osmozy. To naturalny proces, w czasie którego oddziela się wodę od rozpuszczonych w niej substancji. Samo filtrowanie nie wymaga natomiast użycia jakichkolwiek substancji chemicznych i gwarantuje eliminację aż 99% zanieczyszczeń.

Elementy urządzeń systemu dzielą proces uzdatniania wody na pięć etapów: wkład wstępnego oczyszczania, wkład z wysokowydajnego węgla aktywnego, wkład dokładnego oczyszczania, membranę molekularną oraz wkład liniowy z węgla drzewnego orzechów kokosowych. Tego typu rozwiązania odpowiadają za wyjątkowo skuteczne natlenienie oraz oczyszczenie wody z wszelkiego rodzaju drobnoustrojów. Nowoczesne filtry plus komputerowy system monitoringu zapewniają idealnie czystą wodę bez względu na to, czy zasilenie pochodzi z wody miejskiej czy studziennej.

Ze względu na rozmiar oraz efektywność pracy system jest wystarczającym nawet dla potrzeb wieloosobowej rodziny. Dodatkową zaletę stanowi możliwość podłączenia systemu do lodówki z kostkarką lub innego zewnętrznego urządzenia. System jest przeznaczony do zamontowania w kuchni, w dowolnym miejscu. Zaletą Cristalle jest nie tylko jego wydajność – urządzenie cechuje nowoczesny i estetyczny design czyniące je elegancką ozdobą każdego wnętrza.

Bezpieczeństwo i oszczędność

Wiele osób rezygnuje ze specjalistycznych systemów uzdatniania w obawie o wysokie koszty eksploatacji lub rachunków. Nowoczesne systemy, takie jak Cristalle to ekonomiczne rozwiązanie, z którym wiążą się najniższe straty wody i możliwe koszty eksploatacyjne oraz zapewnienie bezawaryjnej pracy. Pompa zastosowana w urządzeniu zapewnia najlepszą możliwą wydajność. Dodatkowym bezpieczeństwem dla transakcji zakupu jest dziesięć lat pełnej gwarancji.

System uzdatniania wody Cristalle to najlepsze możliwe rozwiązanie dla najwyższej jakości uzdatniania wody przy zachowaniu niezwykłej prostoty działania. Dodatkowe opcje czynią go wyjątkowo ekonomicznym w eksploatacji, natomiast niepowtarzalny, opatentowany design sprawia, że może stać się ozdobnym elementem aranżacji każdej nowoczesnej kuchni – podsumowuje specjalistka firmy Global Water.

Udostępnij Komentarze

Banki walczą o klientów. Konto kosztuje mniej niż 0zł.

Oferty Alior Bank bank Bank BPH Bank Gospodarki Żywnościowej Bank Pekao bank zachodni wbk bankomat Citi Bank Handlowy konto osobiste oddział banku ranking

Banki przetrwały kryzys i walczą o nowych klientów. W ciągu roku konto zmienia 5% Polaków, to największy odsetek wśród 27 badanych krajów, podaje firma Bain & Company. Dla 65% z nas najważniejszym kryterium wyboru jest wysokość opłat za prowadzenie konta, ponad 40% badanych przy wyborze kieruje się dodatkowo dostępnością bankomatów i oddziałów banku, na decyzję mają też wpływ opinie znajomych i premie za założenie konta, dane pochodzą z raportu Millward Brown zamówionego przez Getin Bank.

Banki, do których w pierwszej połowie 2014 przeszło najwięcej klientów to kolejno:

1. Alior Bank (343.000 nowych kont)  oferujący „Konto osobiste PLN” i „Konto rozsądne” ze zwrotem 3% płatności kartą w sklepach spożywczych i supermarketach.

2. Getin Bank (177.000 nowych kont) oferujący „Konto Aktywna Karta PLN”

3. mBank (164.000 kont) z „Kontem osobistym z bonusem” oferującym bonus 100zł za założenie konta i brak opłat za konto i za kartę.

4. BZWBK (158.000 kont)

5. ING (154.000 kont) oferujący „Konto z Lwem Direct PLN” z bezpłatnym prowadzeniem konta i korzystaniem ze wszystkich bankomatów w Polsce.

6. Pekao SA (132.000 kont)

7. PKO BP (103.000 kont)

8. Raiffeisen Bank (49.000 kont)

9. Bank Millenium (43.000 kont) oferujący „Konto 360°” z bezpłatnym prowadzeniem konta, korzystaniem ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą, bezpłatnymi przelewami i kartą płatniczą.

10. BGŻ (30.000 kont)

Największym przegranym jest Credit Agricole, liczba kont w tym banku zmalała o 108.000, kolejne od końca są Eurobank (spadek o 64.000 kont), Citi Handlowy (spadek o 60.000 kont) i Bank Pocztowy (53.000 kont na minusie).

 

Udostępnij Komentarze