Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent Francja

Czy infolinia jest potrzebna?

Nauka i Technologie

W wielu firmach handlowych i usługowych kluczowym kanałem komunikacji z potencjalnymi i obecnymi klientami jest infolinia. Czy jej uruchomienie jest rzeczywiście konieczne dla przedsiębiorstwa? Jakie korzyści można dzięki niej odnieść?

Wysokie standardy obsługi klienta

Infolinia pozwala na usprawnienie obsługi klienta na każdym etapie sprzedaży produktu lub usługi. Firmowa infolinia jest „pierwszą linią frontu” w kontaktach z konsumentami. Tworząc firmową infolinię trzeba mieć na uwadze to, że klient dzwoni, aby jak najszybciej i najprościej rozwiązać swój problem.

Jak zbudować infolinię?

Najprościej i najtaniej można zbudować infolinię bazującą na interaktywnym menu (Drogi kliencie, wybierz „1” aby połączyć się z działem sprzedaży, wybierz „2” aby uzyskać pomoc…) jest skorzystanie z usług operatora VoIP. Przykładem jest usługa „menu” zaproponowana przez markę FCN. Pozwala ona skonstruować efektywną, firmową infolinię, która będzie wygodna dla klientów i samych przedsiębiorców. Infolinię FCN można wyposażyć w system zapowiedzi głosowych, komunikatów powitalnych czy też nagrywania wiadomości. Dodatkowo, podczas oczekiwania na połączenie z konsultantem może on być na bieżąco informowanym o swojej pozycji w kolejce dzięki tzw. usłudze kolejkowania połączeń.

Wybierając infolinię u operatora FCN można też kupić numer specjalny, tzn. „801” – jest ona wtedy profesjonalną wizytówką firmy.

Infolinia w wielu firmach będzie obowiązkowym elementem komunikacji i może budować pozytywne relacje z klientami, procentujące w przyszłości ponowieniem przez nich zakupów.

 

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://zipnews.pl/wp-content/uploads/2015/10/business-690675_1280.jpg

Udostępnij

Jakiego wybrać laptopa?

Nauka i Technologie akcesoria komputerowe komputer laptop

Decydując się na zakup laptopa powinniśmy zastanowić się gdzie będziemy z niego najczęściej korzystać. Ta informacja pomoże nam dobrać odpowiednią matrycę, która zapewni komfortową i przyjemną pracę.

W sklepach, jak uznane.pl znajdziemy laptopy zarówno z matrycą matową jak i błyszczącą. Znajdziemy tam także dodatki do laptopów. Pierwsza z nich jest idealna do korzystania z urządzenia na zewnątrz, a dzieje się tak, ponieważ posiada dodatkową powłokę, która chroni przed odbijaniem światła. Jednak jak twierdzą przeciwnicy, matryce matowe mają słabsze odwzorowanie kolorów oraz są z reguły droższe.

W przypadku matryc błyszczących polecane są szczególnie do zastosowań multimedialnych jak np. oglądanie filmów czy zdjęć. Charakteryzują się mocnymi, soczystymi kolorami. Jednak podczas pracy w nasłonecznionym miejscu na ekranie będzie się odbijać całe otoczenie. Niestety, ale to nie tylko obniża komfort pracy, ale również męczy oczy.

Decydując się na zakup laptopa powinniśmy wziąć pod uwagę sposób jego użytkowania. Jeżeli dużo podróżujemy powinniśmy wybrać urządzenie z matową matrycą, natomiast w przypadku korzystania z laptopa w pomieszczeniu lepszym rozwiązaniem będzie matryca błyszcząca.

Udostępnij Komentarze

Banki walczą o klientów. Konto kosztuje mniej niż 0zł.

Oferty Alior Bank bank Bank BPH Bank Gospodarki Żywnościowej Bank Pekao bank zachodni wbk bankomat Citi Bank Handlowy konto osobiste oddział banku ranking

Banki przetrwały kryzys i walczą o nowych klientów. W ciągu roku konto zmienia 5% Polaków, to największy odsetek wśród 27 badanych krajów, podaje firma Bain & Company. Dla 65% z nas najważniejszym kryterium wyboru jest wysokość opłat za prowadzenie konta, ponad 40% badanych przy wyborze kieruje się dodatkowo dostępnością bankomatów i oddziałów banku, na decyzję mają też wpływ opinie znajomych i premie za założenie konta, dane pochodzą z raportu Millward Brown zamówionego przez Getin Bank.

Banki, do których w pierwszej połowie 2014 przeszło najwięcej klientów to kolejno:

1. Alior Bank (343.000 nowych kont)  oferujący „Konto osobiste PLN” i „Konto rozsądne” ze zwrotem 3% płatności kartą w sklepach spożywczych i supermarketach.

2. Getin Bank (177.000 nowych kont) oferujący „Konto Aktywna Karta PLN”

3. mBank (164.000 kont) z „Kontem osobistym z bonusem” oferującym bonus 100zł za założenie konta i brak opłat za konto i za kartę.

4. BZWBK (158.000 kont)

5. ING (154.000 kont) oferujący „Konto z Lwem Direct PLN” z bezpłatnym prowadzeniem konta i korzystaniem ze wszystkich bankomatów w Polsce.

6. Pekao SA (132.000 kont)

7. PKO BP (103.000 kont)

8. Raiffeisen Bank (49.000 kont)

9. Bank Millenium (43.000 kont) oferujący „Konto 360°” z bezpłatnym prowadzeniem konta, korzystaniem ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą, bezpłatnymi przelewami i kartą płatniczą.

10. BGŻ (30.000 kont)

Największym przegranym jest Credit Agricole, liczba kont w tym banku zmalała o 108.000, kolejne od końca są Eurobank (spadek o 64.000 kont), Citi Handlowy (spadek o 60.000 kont) i Bank Pocztowy (53.000 kont na minusie).

 

Udostępnij Komentarze