Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent Francja

Jak odnaleźć siebie w modowej dżungli?

Lifestyle

Często patrzymy z zazdrością na innych ludzi, który potrafią ciekawie zestawiać ze sobą ubrania, przełamują schematy i po prostu bawią się modą. Zastanawiamy się, jak to robią, że ich stylizacje są zgodne z obowiązującymi trendami, ale mają w sobie coś, co czyni je wyjątkowymi, wręcz indywidualnymi? W czym tkwi sekret doskonałego doboru poszczególnych elementów garderoby? Bycie modnym i trendy to nie tylko wykupienie całej oferty z najnowszego lookbooka popularnej marki. To przede wszystkim świadomość obowiązujących trendów w modzie oraz umiejętność czerpania z nich tego co najlepsze. Jak to zrobić? Jak w modowej dżungli pełnej kuszących trendów, pięknych wzorów i kolorów, znaleźć to co będzie do nas pasować?

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://infowiesci.com.pl/co-to-znaczy-byc-trendy/

Udostępnij

Moda na ulicy

Lifestyle moda moda uliczna Ubrania

Wielcy projektanci i słynne domy mody, często są zupełnie oderwani od codziennego życia i tego, jak naprawdę ubierają się zwykli ludzie. Modę codzienną, nie tą z wielkich wybiegów, kształtuje kultura miasta – jego wyjątkowa atmosfera, muzyka i przede wszystkim mieszkańcy. To ludzie czerpią z mody to co im się najbardziej podoba, a nie to co dyktują projektanci. Dlatego w różnych zakątkach świata, w Londynie, Nowym Jorku czy Warszawie, na ulicach miast kształtuje się streetwear, który wymyka się jakimkolwiek definicjom czy utartym trendom. Moda na ulicy hołduje ponadczasowości i wygodzie, ale odwołuje się także do mody lat osiemdziesiątych.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://wtrawiepiszczy.com.pl/co-to-jest-streetwear/

Banki walczą o klientów. Konto kosztuje mniej niż 0zł.

Oferty Alior Bank bank Bank BPH Bank Gospodarki Żywnościowej Bank Pekao bank zachodni wbk bankomat Citi Bank Handlowy konto osobiste oddział banku ranking

Banki przetrwały kryzys i walczą o nowych klientów. W ciągu roku konto zmienia 5% Polaków, to największy odsetek wśród 27 badanych krajów, podaje firma Bain & Company. Dla 65% z nas najważniejszym kryterium wyboru jest wysokość opłat za prowadzenie konta, ponad 40% badanych przy wyborze kieruje się dodatkowo dostępnością bankomatów i oddziałów banku, na decyzję mają też wpływ opinie znajomych i premie za założenie konta, dane pochodzą z raportu Millward Brown zamówionego przez Getin Bank.

Banki, do których w pierwszej połowie 2014 przeszło najwięcej klientów to kolejno:

1. Alior Bank (343.000 nowych kont)  oferujący „Konto osobiste PLN” i „Konto rozsądne” ze zwrotem 3% płatności kartą w sklepach spożywczych i supermarketach.

2. Getin Bank (177.000 nowych kont) oferujący „Konto Aktywna Karta PLN”

3. mBank (164.000 kont) z „Kontem osobistym z bonusem” oferującym bonus 100zł za założenie konta i brak opłat za konto i za kartę.

4. BZWBK (158.000 kont)

5. ING (154.000 kont) oferujący „Konto z Lwem Direct PLN” z bezpłatnym prowadzeniem konta i korzystaniem ze wszystkich bankomatów w Polsce.

6. Pekao SA (132.000 kont)

7. PKO BP (103.000 kont)

8. Raiffeisen Bank (49.000 kont)

9. Bank Millenium (43.000 kont) oferujący „Konto 360°” z bezpłatnym prowadzeniem konta, korzystaniem ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą, bezpłatnymi przelewami i kartą płatniczą.

10. BGŻ (30.000 kont)

Największym przegranym jest Credit Agricole, liczba kont w tym banku zmalała o 108.000, kolejne od końca są Eurobank (spadek o 64.000 kont), Citi Handlowy (spadek o 60.000 kont) i Bank Pocztowy (53.000 kont na minusie).

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://wtrawiepiszczy.com.pl/co-to-jest-streetwear/