Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent polska

Ukraińcy zniszczyli skład broni separatystów

Europa

Ukraińskie wojsko poinformowało, że w nocy żołnierze zniszczyli skład broni separatystów. Mieli też zabić 200 bojówkarzy i zniszczyć kilkadziesiąt maszyn wojskowych, m.in. wyrzutni Grad. Skład broni znajdował się na terytorium fabryki w Doniecku, gdzie w nocy doszło do ogromnej eksplozji. Separatyści nie potwierdzają tych informacji, mówią jedynie o rannych cywilach.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/482392,wojna-na-ukrainie-sily-rzadowe-zniszczyly-sklad-broni-separatystow.html

Udostępnij

Na Ukrainie mogło zginąć już nawet 50 tys. osób

Europa dziennikarze ofiary Petro Poroszenko ukraina wojna na Ukrainie zabici

Tak twierdzi niemiecki dziennik „Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung”. Informacje o zabitych dziennikarze mieli uzyskać od niemieckiego wywiadu. Podczas konferencji w Monachium Petro Poroszenko powiedział, że zginęło 1200 żołnierzy i 5400 cywilów. Dziennikarze twierdzą, że te dane są niewiarygodne.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.wprost.pl/ar/492769/Na-Ukrainie-zginelo-50-tysiecy-osob/

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.wprost.pl/ar/492769/Na-Ukrainie-zginelo-50-tysiecy-osob/