Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent Francja

Polak dostanie medal po 6 latach od zawodów

Sport

Pięcioro rosyjskich arcymistrzów pozbawiono medali w imprezach rangi Mistrzostw Świata w chodzie sportowym. Wszystko przez anomalie w paszportach biologicznych. Dyskwalifikację potwierdziła Wszechrosyjska Federacja Lekkoatletyczna ARAF. Zawieszeni sportowcy to: Siergiej Kirdiapkin (straci tytuł mistrza świata na 50 km w 2009 roku oraz zwyciestwo w pucharze świata 2012), Olga Kaniskina (straci złoto MŚ 2009 i 2011), Sergiej Bakulin (straci złoto MŚ na 50 km w 2011). Zawodnicy ci będą zawieszeni na 3 lata i 2 miesiace.

Przez osiem lat odpocznie od sportu Walery Borczyn, który już drugi raz jest karany za doping – straci złoto MŚ na 20 km w 2009 i 2011 roku. Dożywotnio zdyskwalifikowany zostanie Władimir Kanajkin, który straci wicemistrzostwo świata z 2011 roku.

Jeżeli dyskwalifikacje potwierdzi IAAF, co może potrwać kilka miesięcy, wówczas do tabel zostaną wpisani nowi mistrzowie świata. Zyska na tym m.in. Polak, Grzegorz Sudoł, który na MŚ w Berlinie w 2009 roku był czwarty na 50 km. Po dyskwalifikacji Kirdiapkina, prawie 6 lat po zakończeniu chodu, będzie mu przysługiwał brązowy medal.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://pzla.pl/index.php?_a=1&kat_id=4&_id=8925

Udostępnij

Polka zagra ze zwycięzcami Ligi Mistrzów

Sport Ewa Pajor medyk konin piłka kobiet piłka nożna VFL Wolfsburg

Ewa Pajor, która w tym roku obchodzić będzie 19 urodziny dołączy do VFL Wolfsburg. Klubu, który jest aktualnym zwycięzcom kobiecej Ligi Mistrzów. Polka ma kontrakt podpisać w lutym, a do niemieckiego zespołu dołączy od lipca.

Pajor miała do wyboru ofertę z francuskiego PSG, jednak zdecydowała się na Wolfsburg. Obecnie trenuje w Medyku Konin, który zamierza reprezentować do końca sezonu.– Nie chcę zostawiać dziewczyn w trakcie sezonu. Chcę pomóc drużynie obronić tytuł, ale także skończyć szkołę i zdać maturę – powiedziała Pajor dla serwisu „Łączy nas piłka”.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: https://www.laczynaspilka.pl/reprezentacja/reprezentacje-kobiece/reprezentacja-kobieca-a/ewa-pajor-zagra-w-kobiecym-realu-madryt-tylko-u-nas1

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: https://www.laczynaspilka.pl/reprezentacja/reprezentacje-kobiece/reprezentacja-kobieca-a/ewa-pajor-zagra-w-kobiecym-realu-madryt-tylko-u-nas1