Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent Francja

Google Glass znikają z rynku. Trwają prace nad następcą

Nauka i Technologie

Google ogłosiło, że zamierza zakończyć sprzedaż gadżetu, znanego jako Google Glass. Jest to przezierny wyświetlacz, umieszczany przed okiem użytkownika i przypominający nieco tradycyjne okulary. Google Glass były dostępne na rynku w cenie 1500 dolarów jako wersja deweloperska – przeznaczona przede wszystkim dla producentów oprogramowania.

Okulary, dzięki połączeniu z Internetem, zapewniają dostęp do różnych informacji, mogą wyświetlać mapy czy opisy widzianych obiektów, a także oferują tzw. rzeczywistość rozszerzoną, czyli obraz, widziany przez użytkownika wzbogacony o grafikę komputerową.

Wraz z zakończeniem rozwoju Google Glass firma deklaruje prace nad kolejną generacją swoich okularów, które będą przeznaczone na szeroki rynek konsumencki. Jednym z powodów takiej decyzji jest wizerunek Google Glass, która są powszechnie kojarzone jako zabawka dla wielbicieli nowych technologii. Google chce, by docelowy produkt był przeznaczony dla szerszego grona użytkowników.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,17264435,Porazka_Google__Firma_wstrzymuje_sprzedaz_Google_Glass.html

Udostępnij

Przez kofeinę mamy większą ochotę na słodzone napoje

Nauka i Technologie cukier dieta Kofeina napoje odżywianie otyłość Składniki odżywcze Tryb życia Używki zdrowie Zdrowy tryb życia

Gdy w napoju znajduje się kofeina, wypijamy go więcej, niż w takiego samego napoju bez dodatku kofeiny. Dowiodło tego przeprowadzone w Australii badanie, którego uczestnikami było 99 osób w wieku 18-30 lat. Badanych podzielono na dwie grupy i poinformowano, że biorą udział w testach, których celem jest ocena smaku napoju.

Jednej z grup udostępniono napój z kofeiną, a druga miała dostęp do napoju bezkofeinowego o takim samym smaku. Członkowie obu grup mogli pić udostępniony im napój bez ograniczeń. Podczas trwającego 28 dni testu osoby pijące napój z kofeiną wypijały średnio 419 ml, a uczestnicy pijący napój bezkofeinowy – 273 mililitry.

Autorka badania, Lynn Riddell, tak komentuje uzyskane wyniki: „Wyniki te stanowią kolejny argument przemawiający za potrzebą większej regulacji składników dodawanych do produktów żywieniowych, gdyż sprzyjają one nadmiernej konsumpcji. Zbyt częste spożywanie ubogich w składniki odżywcze wysokoenergetycznych przekąsek i napojów przyczynia się z kolei do problemów z nadwagą i otyłością.”

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://kobieta.wp.pl/kat,26377,title,Kofeina-zwieksza-apetyt-na-slodzone-napoje,wid,17176233,wiadomosc.html

Dealerzy samochodowi oferują bezpłatne jazdy próbne

Oferty Alfa Romeo fiat Ford jazda próbna Lancia rynek samochodowy samochód Skoda Suzuki

Ponad 270.000 nowych samochodów zarejestrowano w Polsce od stycznia do października 2014, oznacza to wzrost o prawie 15% liczone rok do roku. Sprzedawcom samochodów zależy na zainteresowaniu klientów i budowaniu wizerunku marki. Osoby, które skorzystały z jazdy próbnej, nawet jeśli same nie kupią samochodu, opowiadają o nim znajomym.

 

Bezpłatne jazdy próbne na terenie całej Polski oferują między innymi:

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://kobieta.wp.pl/kat,26377,title,Kofeina-zwieksza-apetyt-na-slodzone-napoje,wid,17176233,wiadomosc.html