Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent polska

Wielka Brytania chce zakazać szyfrowania komunikacji

Nauka i Technologie

Zamach na redakcję Charlie Hebdo może sprawić, że szyfrowanie komunikacji elektronicznej zostanie uznane za przestępstwo. Z pomysłem, by zakazać szyfrowania wystąpił premier Wielkiej Brytanii David Cameron, który podczas partyjnego spotkania zwrócił uwagę na to, że brytyjski rząd zawsze dysponował możliwością kontrolowania komunikacji obywateli.

Ponieważ nowoczesne środki komunikacji, takie jak aplikacje WhatsApp czy iMessage utrudniają władzom wgląd w prowadzoną korespondencję, David Cameron chce wprowadzić zakaz ich stosowania. Alternatywą dla zakazu jest wprowadzenie przez twórców oprogramowania furtek, które pozwolą władzom na kontrolowanie zaszyfrowanej komunikacji.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://www.dobreprogramy.pl/Po-zakazie-szyfrowanych-komunikatorow-Wielka-Brytania-bedzie-najbezpieczniejszym-krajem-swiata,News,60301.html

Udostępnij

Cyberprzestępcy zaatakowali setki francuskich stron WWW

Nauka i Technologie Anonimous bezpieczeństwo CENTCOM Charlie Hebdo Cyberbezpieczeństwo Cyberprzestępczość dżihad Francja hakerzy islam muzułmanie Strony internetowe Strony WWW Twitter Włamania

Przestępcy, którzy według własnych deklaracji prowadzą internetowy dżihad, zaatakowali strony internetowe kilkuset francuskich instytucji. Efektem ataku jest ustawienie przekierowania, kierującego odwiedzających do serwisów internetowych islamskich radykałów lub zmiana zawartości zaatakowanych stron. Ofiarą niedawnego ataku padło również konto amerykańskiego Centralnego Dowództwa (CENTCOM) na Twitterze.

Umieszczono tam m.in. hasła takie, jak „Nie ma Boga nad Allaha”, „Śmierć Charliemu” albo „Zaświadczam, że nie ma Boga nad Allaha, zaświadczam, że Mahomet jest jego prorokiem”. Na zaatakowanych stronach umieszczany jest również hashtag #OpFrance.

Jak stwierdził Gerome Billois z firmy Solucom, zajmującej się bezpieczeństwem w Internecie: „Nigdy jeszcze nie mieliśmy do czynienia z tak dużą kampanią (…) zorganizowaną w tak krótkim czasie.” Podobne działania, ale skierowane przeciwko radykalnym muzułmanom, prowadzi grupa Anonymous.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-ataki-cyberdzihadystow-na-kilkaset-portali-internetowych-smi,nId,1588214

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-ataki-cyberdzihadystow-na-kilkaset-portali-internetowych-smi,nId,1588214