Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent Francja

Kosztowna i nieskuteczna walka ze spadkiem kursu rubla

Finanse

95 mld dolarów wydał Centralny Bank Federacji Rosyjskiej w 2014 roku na podtrzymanie spadku wartości rubla, sprzedając w ramach interwencji na rynku walutowym 76,1 mld dolarów i 5,4 mld euro. Mimo to rubel stracił do dolara 41 procent wartości, a do euro 34 procent. W październiku interwencje pochłonęły 27 mld dolarów, w marcu po rozpoczęciu okupację Krymu bank wydal na interwencje 22 mld, w, a w grudniu – 11 mld. Rosyjskie rezerwy walutowe stopniały do 390 mld dolarów. Na początku roku 2014 wynosiły ponad 500 miliardów.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rosja-wydala-95-mld-USD-na-obrone-rubla-3268617.html

Udostępnij

PKP Intercity poprawia nadszarpnięty wizerunek

Finanse first pr pendolino pkp intercity pr wizerunek

podpisując wart 1,1 mln zł kontrakt z agencją First PR. Agencja odpowiadać będzie za kontakt z mediami, przeprowadzenie trzech audytów działań media relations prowadzonych przez spółkę oraz przygotowanie i przeprowadzenie rocznie czterech szkoleń z zakresu wystąpień w mediach. Wizerunek PKP Intercity popsuty został przez pociągi Pendolino, których wprowadzanie do eksploatacji – od zakupu do wyjazdu na tory – było ciągiem kompromitujących wydarzeń.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.biztok.pl/biznes/pkp-intercity-wybralo-agencje-pijarowa-kontrakt-na-11-mln-zl-z-first-pr_a19730

Banki walczą o klientów. Konto kosztuje mniej niż 0zł.

Oferty Alior Bank bank Bank BPH Bank Gospodarki Żywnościowej Bank Pekao bank zachodni wbk bankomat Citi Bank Handlowy konto osobiste oddział banku ranking

Banki przetrwały kryzys i walczą o nowych klientów. W ciągu roku konto zmienia 5% Polaków, to największy odsetek wśród 27 badanych krajów, podaje firma Bain & Company. Dla 65% z nas najważniejszym kryterium wyboru jest wysokość opłat za prowadzenie konta, ponad 40% badanych przy wyborze kieruje się dodatkowo dostępnością bankomatów i oddziałów banku, na decyzję mają też wpływ opinie znajomych i premie za założenie konta, dane pochodzą z raportu Millward Brown zamówionego przez Getin Bank.

Banki, do których w pierwszej połowie 2014 przeszło najwięcej klientów to kolejno:

1. Alior Bank (343.000 nowych kont)  oferujący „Konto osobiste PLN” i „Konto rozsądne” ze zwrotem 3% płatności kartą w sklepach spożywczych i supermarketach.

2. Getin Bank (177.000 nowych kont) oferujący „Konto Aktywna Karta PLN”

3. mBank (164.000 kont) z „Kontem osobistym z bonusem” oferującym bonus 100zł za założenie konta i brak opłat za konto i za kartę.

4. BZWBK (158.000 kont)

5. ING (154.000 kont) oferujący „Konto z Lwem Direct PLN” z bezpłatnym prowadzeniem konta i korzystaniem ze wszystkich bankomatów w Polsce.

6. Pekao SA (132.000 kont)

7. PKO BP (103.000 kont)

8. Raiffeisen Bank (49.000 kont)

9. Bank Millenium (43.000 kont) oferujący „Konto 360°” z bezpłatnym prowadzeniem konta, korzystaniem ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą, bezpłatnymi przelewami i kartą płatniczą.

10. BGŻ (30.000 kont)

Największym przegranym jest Credit Agricole, liczba kont w tym banku zmalała o 108.000, kolejne od końca są Eurobank (spadek o 64.000 kont), Citi Handlowy (spadek o 60.000 kont) i Bank Pocztowy (53.000 kont na minusie).

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.biztok.pl/biznes/pkp-intercity-wybralo-agencje-pijarowa-kontrakt-na-11-mln-zl-z-first-pr_a19730