Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent polska

Arłukowicz porozmawia z lekarzami z PZ

Polska

Minister zdrowia Bartosz Arłukowicz podczas krótkiej konferencji prasowej poinformował, że chce spotkać się z lekarzami z Porozumienia Zielonogórskiego i oczekuje ich dziś o 16.00. Jest to istotna zmiana dotychczasowego stanowiska ministerstwa, które do tej pory odmawiało rozmów z członkami PZ tak długo, jak długo ich gabinety pozostają zamknięte. Dzisiejsze święto stało się pretekstem do podjęcia próby porozumienia – w dzień wolny większość gabinetów jest zamknięta, nie tylko te w których pracują działacze PZ. Pacjenci zaś mogą korzystać z nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej. Ostatnie rozmowy odbyły się ponad tydzień temu, 29 grudnia. Nie udało się wtedy osiągnąć porozumienia.

 

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Arlukowicz-podjal-decyzje,wid,17155378,wiadomosc.html?ticaid=1141cd&_ticrsn=5

Udostępnij

Lokatorzy w Łodzi będą mogli odpracować długi

Polska dłużnicy lokatorzy mieszkania komunalne prace porządkowe program spłata zadłużenia władze miasta zadłużenie łódź

Odpracowanie zadłużenia chcą umożliwić lokatorom komunalnym, którzy mają bardzo trudną sytuację życiową, wpadli w spirale długów i nie potrafią spłacić należności za mieszkanie władze Łodzi. Kandydatów do tego programu będzie typować wydział budynków i lokali łódzkiego magistratu razem z miejscowym ośrodkiem pomocy społecznej. Ponadto każdy chętny do pracy lokator z zaległościami może zgłosić się sam.
Wiceprezydent miasta poinformowała, że kryterium udziału będzie wysokość zadłużenia, które nie może przekraczać 10 tysięcy złotych. Większe długi lokatorzy musieliby odpracowywać przez kilka lat. Dłużnicy będą mogli świadczyć na rzecz miasta głównie prace porządkowe, m.in. sprzątanie ulic, parków, czy odśnieżanie chodników. Za pracę dostaną około 8,10 zł za godzinę, może to wynieść około 1400 zł na miesiąc. Zarobki będą zaliczone na poczet zaległości.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.portalsamorzadowy.pl/polityka-i-spoleczenstwo/lokatorzy-komunalni-beda-mogli-odpracowac-dlugi,66655.html

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.portalsamorzadowy.pl/polityka-i-spoleczenstwo/lokatorzy-komunalni-beda-mogli-odpracowac-dlugi,66655.html