Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent Francja

Marynarze ze statku „Cemfjord” uznani za zmarłych

Europa

Marynarze ze statku „Cemfjord”, który zatonął u wybrzeży Szkocji w ubiegłą sobotę, zostali uznani za zmarłych. Poszukiwania, które miały zostać dziś wznowione, odwołano. Na pokładzie statku pływającego pod cypryjską banderą znajdowało się osiem osób – siedmiu Polaków i jeden Filipińczyk. Jednostka transportowała dwie tony cementu, ładunek wędrował z Danii do Anglii. Nie wiadomo jeszcze, co było przyczyną katastrofy, rzecznik armatora statku twierdzi, że zawiniły głównie fatalne warunki pogodowe. Jednostka zatonęła około 24 km od Wick w północno-wschodniej części Szkocji.
Władze szkockie poinformowały o rozpoczęciu śledztwa w sprawie katastrofy statku.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://fakty.interia.pl/tylko-u-nas/news-czlonkowie-zalogi-statku-cemfjord-uznani-za-zmarlych,nId,1583898#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

Udostępnij

Francja: hakerzy ukradli dane osobowe 2 mln klientów

Europa atak hakerów bezpieczeństwo dane osobowe Francja grupa medialna informacje konta bankowe Linker Squad luki w systemie TF1

Grupa hakerów o nazwie Linker Squad ukradła informacje bankowe prawie 2 milionów klientów. Jako dowód, że taki atak miał miejsce, złodzieje przesłali francuskim mediom zrzuty ekranów na których widać numery kont bankowych i kart kredytowych. Sprawcy twierdzą, że atakują wielkie firmy, które chcą rządzić światem, aby podważyć „ślepe zaufanie”, jakim darzą je klienci. Tym razem zaatakowali potężną grupę medialną TF1. Hakerzy dopuszczają możliwość sprzedania skradzionych danych organizacjom mafijnym, chyba, że TF1 zdecyduje się zapłacić bardzo wysoką sumę pieniędzy, żeby temu zapobiec.
Francuska grupa medialna, jako winną niedopatrzenia, oskarża firmę zajmującą się prenumeratami prasowymi. Jednocześnie przedstawiciele TF1 zapewnili, że luki w bezpieczeństwie zostały już usunięte.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-hakerzy-wykradli-dane-bankowe-2-mln-klientow,nId,1583249

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-hakerzy-wykradli-dane-bankowe-2-mln-klientow,nId,1583249