Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent Francja

Europejski Bank Centralny pobudzi gospodarkę

Gospodarka

O przygotowaniach banku do niestandardowych działań, których celem ma być pobudzenie europejskiej gospodarki poinformował Szef Europejskiego Banku Centralnego (EBC) Mario Draghi w wywiadzie dla niemieckiego dziennika „Handelsblatt”.
Słabość reformatorska, biurokracja i ciężar podatkowy utrudniają proces uzdrowienia Europy – powiedział. Jego zdaniem obciążenia podatkowe w Europie są największe na świecie, a to odbiera europejskim przedsiębiorstwom szanse w konkurencji z innymi. Mario Draghi domaga się od rządów europejskich zwiększenia wydatków na inwestycje, przede wszystkim na badania naukowe, oświatę i cyfryzację. Inne wydatki powinny, jego zdaniem, ulec redukcji, a podatki dzięki temu powinny zostać obniżone.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://biznes.interia.pl/raport/kryzys_finansowy/news/ebc-szykuje-sie-do-interwencji,2073035,5430?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

Udostępnij

Państwa zatrudniające robotników z Korei Północnej

Gospodarka instytut asan Kim Dzong Un korea niewolnicy robotnicy

łamią sankcje ONZ, twierdzi Instytut Asan, który monitoruje sytuację na Półwyspie Koreańskim. Traktowani są oni jak niewolnicy. W Polsce pracowali tylko do 2012 roku. Byli odizolowani od Polaków w specjalnych obozach, koreańscy nadzorcy pilnowali, żeby nie kontaktowali się z miejscowymi pracownikami. Dostawali kilka procent zarobionych pieniędzy, resztę zabierały władze reżimu. W takich samych warunkach pracowali Koreańczycy w Czechach, Rumunii i Bułgarii. Obecnie poza granicami Korei Północnej pracuje około 65 tysięcy robotników z tego kraju. Ich liczba podwoiła się za rządów Kim Dzong Una.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.biztok.pl/gospodarka/polska-pomaga-korei-polnocnej-moglismy-zlamac-sankcje-onz_a19612

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.biztok.pl/gospodarka/polska-pomaga-korei-polnocnej-moglismy-zlamac-sankcje-onz_a19612