Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent polska

Włosi tracą 91 miliardów euro rocznie na Facebooku

Finanse

twierdzi wykładowca ekonomii i zarządzania Luciano Canova. Według niego 25,2 miliona włoskich użytkowników spędza średnio na Facebooku godzinę dziennie przez cały rok. To daje ponad 9,1 miliarda godzin rocznie, a jeśli godzinę wycenić na 10 euro suma wyniesie 91 miliardów euro.
Wyliczenia włoskiego ekonomisty zamieszcza weekendowy dodatek dziennika „La Repubblica”. Redakcja przyznaje, że wątpliwości budzi założenie,że czas spędzony przed komputerem można wyceniać w ten sposób, ale z drugiej strony wyliczenie pokazuje skalę zjawiska.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ekonomista-czas-spedzony-przez-Wlochow-na-Facebooku-wart-91-mld-euro-rocznie-3264323.html

Udostępnij

155 tys. zł kary musi zapłacić PKP Intercity

Finanse bilet cena kara pkp intercity promocja Urząd Transportu Kolejowego

za brak informacji pasażerskiej o możliwości zakupu w cenach promocyjnych biletów na podróż pociągami spółki w automatach biletowych. Karę nałożył prezes Urzędu Transportu Kolejowego (UTK) za, jak informuje komunikat urzędu, niedostępność pełnego zakresu ofert promocyjnych w automatach biletowych spółki i nieprawidłowe działanie systemu sprzedaży biletów.
UTK ustalił, że system sprzedaży nie wskazywał, że dane połączenie objęte jest promocyjną ofertą taryfową. „Podróżni nabywali, więc bilety bez świadomości, że interesującą ich podróż mogą odbyć w tańszej cenie”, głosi komunikat.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.bankier.pl/wiadomosc/PKP-Intercity-zaplaci-ponad-150-tys-zl-kary-3264179.html

Banki walczą o klientów. Konto kosztuje mniej niż 0zł.

Oferty Alior Bank bank Bank BPH Bank Gospodarki Żywnościowej Bank Pekao bank zachodni wbk bankomat Citi Bank Handlowy konto osobiste oddział banku ranking

Banki przetrwały kryzys i walczą o nowych klientów. W ciągu roku konto zmienia 5% Polaków, to największy odsetek wśród 27 badanych krajów, podaje firma Bain & Company. Dla 65% z nas najważniejszym kryterium wyboru jest wysokość opłat za prowadzenie konta, ponad 40% badanych przy wyborze kieruje się dodatkowo dostępnością bankomatów i oddziałów banku, na decyzję mają też wpływ opinie znajomych i premie za założenie konta, dane pochodzą z raportu Millward Brown zamówionego przez Getin Bank.

Banki, do których w pierwszej połowie 2014 przeszło najwięcej klientów to kolejno:

1. Alior Bank (343.000 nowych kont)  oferujący „Konto osobiste PLN” i „Konto rozsądne” ze zwrotem 3% płatności kartą w sklepach spożywczych i supermarketach.

2. Getin Bank (177.000 nowych kont) oferujący „Konto Aktywna Karta PLN”

3. mBank (164.000 kont) z „Kontem osobistym z bonusem” oferującym bonus 100zł za założenie konta i brak opłat za konto i za kartę.

4. BZWBK (158.000 kont)

5. ING (154.000 kont) oferujący „Konto z Lwem Direct PLN” z bezpłatnym prowadzeniem konta i korzystaniem ze wszystkich bankomatów w Polsce.

6. Pekao SA (132.000 kont)

7. PKO BP (103.000 kont)

8. Raiffeisen Bank (49.000 kont)

9. Bank Millenium (43.000 kont) oferujący „Konto 360°” z bezpłatnym prowadzeniem konta, korzystaniem ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą, bezpłatnymi przelewami i kartą płatniczą.

10. BGŻ (30.000 kont)

Największym przegranym jest Credit Agricole, liczba kont w tym banku zmalała o 108.000, kolejne od końca są Eurobank (spadek o 64.000 kont), Citi Handlowy (spadek o 60.000 kont) i Bank Pocztowy (53.000 kont na minusie).

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.bankier.pl/wiadomosc/PKP-Intercity-zaplaci-ponad-150-tys-zl-kary-3264179.html