Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent polska

Złoty zaczął się umacniać po 2 tygodniach spadków

Finanse

O godzinie ósmej euro kosztowało dziś 4,35 zł, dolar 3,57 zł, a frank szwajcarski 3,62 zł. O godzinie jedenastej euro kosztowało 4,29 zł, dolar 3,51 zł, a frank szwajcarski 3,57 zł. „(…)wciąż należy pamiętać, że zdarzało się, że w tym roku za USD płaciliśmy poniżej 3 zł, za EUR 4,08 zł, a za CHF 3,34 zł”, pisze portal „Bankier.pl”, przypominając, że dwa tygodnie spadków tak przeraziły komentatorów, że zaczęli domagać się interwencji narodowego Banku Polskiego na rynku walutowym. Zdaniem portalu na powrót wszystkich inwestorów do złotego trzeba poczekać do 7 stycznia, kiedy kończy się okres świąteczno-noworoczny.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Zloty-odrabia-straty-7229512.html

Udostępnij

Centralny Bank Wielkiej Brytanii monitoruje Internet

Finanse bank of england Internet kredyty hipoteczne monitoring portale społecznościowe

Bank of England utworzył specjalną grupę pracowników, która ma monitorować Internet, a szczególnie portale społecznościowe, żeby gromadzić dane dotąd przez banki nie zbierane. Ma to umożliwić uzyskanie pełniejszego obrazu brytyjskiej gospodarki.
Główny ekonomista banku, Andy Haldane przyznał, że takie dane bank gromadził już wcześniej. Jak powiedział, z Internetu pochodziło wiele gdzie indziej niedostępnych informacji o kredytach hipotecznych, dzięki którym bank na czas wprowadził nowe zasady ograniczające ich przyznawanie.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.tvp.info/18214546/bank-anglii-jak-wielki-brat-bedzie-monitorowal-sieci-spolecznosciowe-by-ozywic-rynek

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.tvp.info/18214546/bank-anglii-jak-wielki-brat-bedzie-monitorowal-sieci-spolecznosciowe-by-ozywic-rynek