Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent Francja

NATO jest wrogiem. Moskwa zmienia doktrynę wojskową

Polityka

Dekret o zmianie podpisał wczoraj prezydent Federacji Rosyjskiej Władimi9r Putin. Zgodnie z nową doktryną, za główne zagrożenie Rosja uważa NATO rozbudowujące się na wschód i destabilizacja terytoriów w pobliżu granic państwa. Rosja ma mieć w tej sytuacji możliwość zapobiegania i przeciwdziałania konfliktom zbrojnym.
NATO nie zagraża Rosji ani żadnemu innemu krajowi, odpowiedziała na ogłoszenie doktryny rzeczniczka Sojuszu Północnoatlantyckiego Oana Lungescu. Wszelkie środki podjęte dotychczas dla obrony sojuszników mają wyraźnie obronny charakter, są właściwe i zgodne z prawem międzynarodowym – oświadczyła. – To raczej postępowanie Rosji narusza zasady prawa międzynarodowego i kwestionuje bezpieczeństwo Europy, co odnosi się także do jej działań na Ukrainie.
Szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego gen. Stanisław Koziej jako najniebezpieczniejsze w nowej doktrynie traktuje „uznanie, że zagrożeniem militarnym dla Rosji może być ustanowienie w państwach z nią sąsiadujących władz, które prowadziłyby politykę zagrażającą interesom Rosji. Tym zapisem Rosja daje sobie niejako prawo do interwencji w wewnętrzne sprawy polityczne sąsiadów”.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://www.deon.pl/wiadomosci/swiat/art,19944,sojusz-nie-zagraza-zadnemu-krajowi.html

Udostępnij

Trzy kraje będą wspólnie szpiegować Koreę Północną

Polityka broń jądrowa Japonia korea korea północna korea południowa rakiety Stany Zjednoczone USA

Korea Południowa, Japonia i Stany Zjednoczone jeszcze w tym roku podpiszą pakt o wymianie informacji wywiadowczych na temat północnokoreańskich programów jądrowych i rakietowych. Podobne porozumienie między Koreą Południową i Japonią dwa lata temu nie doszło do skutku z powodu międzynarodowej krytyki. Korea Północna po raz ostatni przeprowadziła próbę nuklearną w lutym zeszłego roku, ale w tym roku wystrzeliła ponad 100 rakiet krótkiego i średniego zasięgu.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul/trzy-panstwa-wspolnie-przeciwko-korei,246,0,1683446.html

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul/trzy-panstwa-wspolnie-przeciwko-korei,246,0,1683446.html