Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent Francja

Schulz: nie zaostrzajmy sankcji wobec Rosji

Polityka

Przewodniczący Parlamentu Europejskiego i polityk niemieckiej socjaldemokracji Martin Schulz jest przeciwny dalszemu zaostrzeniu sankcji wobec Rosji. O swoim stanowisku opowiedział w wywiadzie dla dziennika „Sueddeutsche Zeitung”. Schulz zaznacza, że w obecnej sytuacji, kiedy dotychczasowe sankcje już działają, wprowadzenie ostrzejszych restrykcji to zbędna eskalacja konfliktu. Polityk zaproponował, by dyplomatycznie pozwolić Rosji wyjść z twarzą z zaistniałej sytuacji. Obawę przed destabilizacją Rosji wyraził również szef niemieckiej dyplomacji Frank-Walter Steinmeier, który podkreślił, że takie działanie nie wpłynie pozytywnie na sytuację w Europie. Odmienne zdanie na ten temat wyraził szef Europejskiej Partii Ludowej w Parlamencie Europejskim Manfred Weber, który w wywiadzie dla „Frankfurter Allgemeine Zeitung” powiedział, że tylko jednomyślne stanowisko Unii Europejskiej oraz siła i stanowczość podejmowanych działań mogą skłonić Moskwę do zmiany postępowania. Przypomnijmy, że część państw UE i rozważa zaostrzenie sankcji wobec Rosji.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://wiadomosci.onet.pl/swiat/niemiecka-prasa-spd-jest-przeciwna-zaostrzaniu-sankcji-wobec-rosji/b82ty

Udostępnij

Czesław Kiszczak ostrzega: ujawnię współpracowników

Polityka bezpieka kiszczak proces stan wojenny służba bezpieczeństwa tajni współpracownicy

– To byli ludzie poważni. Pisarze, wielcy aktorzy i politycy. Nie powiem, kto. Ale widzę ich w telewizji, często jak na mnie plują – mówił w wywiadzie dla tabloidu „Super Express” szef Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i jeden z twórców stanu wojennego. – Niektóre osoby zostały zmuszone do współpracy w niezbyt elegancki sposób – przez słabość do kobiet, alkoholu, hazardu itp – dodał.
Dotąd szef peerelowskiej bezpieki zapewniał, że akta współpracowników rekrutujących się spośród dzisiejszych elit państwa zostały zniszczone, ale teraz nie krył, że on i jego współpracownicy pamiętają nazwiska, a poza tym w dokumentach, niekoniecznie w Warszawie – jak podkreślił – są nadal nazwiska donosicieli.
Pogróżki ujawnienia nazwisk tych współpracowników komentatorzy wiążą z przymusowym dowiezienie Kiszczaka do szpitala na badania, które miałyby stwierdzić,m czy rzeczywiście jest chory, czy też symuluje chorobę, żeby uchylić się od udziału w procesie, w którym jest oskarżony o wprowadzenie stanu wojennego.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/jerzy-bukowski/blogi/news-gen-kiszczak-ostrzega,nId,1578297#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/jerzy-bukowski/blogi/news-gen-kiszczak-ostrzega,nId,1578297#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox