Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent polska

Co najmniej 80 proc. kontroli ma się skończyć domiarem

Finanse

wyższym niż 1000 zł, w przeciwnym razie Ministerstwo Finansów za karę zmniejszać będzie etaty w izbach skarbowych. „Dziennik.pl” ujawnia najważniejsze wnioski z narady dyrektorów izb skarbowych i przedstawicieli Ministerstwa Finansów nad zwiększeniem skuteczności administracji podatkowej. Dziennikarzom udało się zdobyć sprawozdanie z narady.
Ministerstwo żąda od izb skarbowych zwiększenia skuteczności kontroli, a za „pozytywnie zakończoną kontrolę” uznaje się tylko taką, w wyniku, której podatnik będzie musiał dopłacić co najmniej tysiąc złotych. Wprowadzenie kontyngentu ukaranych firm ma zwiększyć wpływy do budżetu, a to resort finansów określa jako główny cele działalności izb skarbowych.
Eksperci, na których powołuje się „Dziennik.pl” obawiają się, że nałożenie kary na podatnika jako wyznacznik skuteczności kontroli spowoduje dążenie izb skarbowych do karania za wszelką cenę, bez względu na to, czy kara jest uzasadniona, czy nie. Niejasne i zagmatwane przepisy skarbowe bardzo to ułatwią.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://gospodarka.dziennik.pl/podatki/artykuly/477557,kontrola-urzedu-skarbowego-w-firmie.html

  • TLu

    nowe wraca!

Udostępnij

SKOK Wołomin od dziś zawiesza działalność

Finanse aresztowani bankowy fundusz gwarancyjny knf Komisja Nadzoru Finansowego prokuratura skok

„w związku z utratą możliwości regulowania przez SKOK Wołomin swoich zobowiązań w zakresie wypłaty środków wobec deponentów, członków kasy”. Decyzję jednogłośnie podjęła Komisja Nadzoru Finansowego (KNF). Fakt, że Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa Wołomin straciła płynność finansową potwierdził jej zarządca komisaryczny.
Zarządcę wyznaczyła KNF po aresztowaniu prezesa SKOK Wołomin Mariusza G. i wiceprezesa Mateusz G. Obaj zostali oskarżeni o udzielanie kredytów i pożyczek z kasy podstawionym osobom na podstawie sfałszowanych dokumentów. Prokuratura Okręgowa w Gorzowie Wielkopolskim, która prowadzi śledztwo zarzuca im poza tym działalność w zorganizowanej grupie przestępczej.
Ludzie, którzy trzymali pieniądze w W SKOK Wołomin otrzymają je z Bankowego Funduszu Gwarancyjnego po ewentualnym wystąpienie przez KNF z wnioskiem o ogłoszenie upadłości kasy, informuje komunikat o zawieszeniu jej działalności.
Jak pisaliśmy w lipcu, klienci SKOK „Wspólnota”, której upadłość ogłosił sąd otrzymali z funduszu 875 mln zł. Była to największa wypłata w historii Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. SKOK-i objęte zostały objęte nim w listopadzie ubiegłego roku. Fundusz tworzą banki z pieniędzy klientów.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://biznes.onet.pl/wiadomosci/finanse/knf-zawiesza-dzialalnosci-skok-wolomin/bvxfk

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://biznes.onet.pl/wiadomosci/finanse/knf-zawiesza-dzialalnosci-skok-wolomin/bvxfk