Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent polska

Sklep markowystyl.pl oszukiwał klientów

Polska

Policja zamknęła internetowy sklep, oferujący markowe ubrania i obuwie w bardzo niskich cenach. Zamówiony towar nigdy nie trafiał do odbiorców. Krakowscy policjanci wspólnie z funkcjonariuszami wydziału do walki z cyberprzestępczością małopolskiej policji zatrzymali dwóch właścicieli sklepu. Okazało się, że nie mieli oni żadnego towaru, a dla wzmocnienia wiarygodności sklepu kupowali w serwisie aukcyjnym tzw. polubienia. Firma powstała 16 października i od początku była nastawiona na wyłudzanie pieniędzy. Na zabezpieczonych przez policję kontach bankowych znajduje się 400 tysięcy złotych. NIP, którym posługiwała się firma, należał do innego przedsiębiorcy, a adres do osobistego odbioru przesyłki to pusta działka pod Krakowem. Na policję zgłaszają się poszkodowani. Funkcjonariusze twierdzą, że może być ich nawet kilka tysięcy.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://www.wprost.pl/ar/480105/Kupowales-w-tym-sklepie-internetowym-Oszukali-cie/

Udostępnij

Polska najgorsza w statystykach wypadków na torach

Polska Europejska Agencja Kolejowa kolej ofiary śmiertelne przejazdy kolejowe raport statystyki wypadki

Na polskich torach dochodzi do największej liczby wypadków w całej Unii Europejskiej, wskazuje raport Europejskiej Agencji Kolejowej. Według międzynarodowych ekspertów przejazdy kolejowe w Polsce są coraz gorzej zabezpieczane. W 2013 roku na torach doszło do 328 groźnych wypadków, w których zginęło 227 osób. To prawie dwukrotnie więcej, niż w zajmujących drugie miejsce w rankingu sąsiednich Niemczech. Co charakterystyczne dla statystyk w naszym kraju, w wypadkach rzadko giną pasażerowie kolei. Zdarzyło się to sześć razy. Najczęściej ofiarami są ludzie przechodzący lub przejeżdżający przez torowiska. Rok temu w 75 takich wypadkach zginęły 52 osoby.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.wprost.pl/ar/480091/Polska-z-najwieksza-iloscia-wypadkow-na-torach-w-calej-Unii/

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.wprost.pl/ar/480091/Polska-z-najwieksza-iloscia-wypadkow-na-torach-w-calej-Unii/