Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent polska

Niemiecki wywiad: to separatyści zestrzelili boeinga

Europa

malezyjskich linii lotniczych zabijając 298 osób 17 lipca tego roku. Dowody, między innymi zdjęcia satelitarne, nie pozostawiają żadnych wątpliwości, separatyści zestrzelili samolot przy pomocy systemu rakietowego Buk wykradzionego z ukraińskiej bazy wojskowej, twierdzi szef niemieckiego wywiadu BND Gerhard Schindler.

Niemieckie media podają, że Schindler przedstawił przekonujące dowody jednej z parlamentarnych komisji 8 października. Holendrzy, którzy stracili w katastrofie 193 obywateli potwierdzili we wrześniu, że samolot z Amsterdamu do Kuala Lumpur został zestrzelony, ale nie wskazali winnych.

Według Kijowa system Buk dostarczyła separatystom Rosja. Separatyści twierdzą, że samolot zestrzeliły władze w Kijowie.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1262756,Niemiecki-Wywiad-to-separatysci-zestrzelili-boeinga-Mamy-dowody

Udostępnij

Ukraina wynegocjowała od Rosji gaz na zimę

Europa gaz kryzys na ukrainie mediolan Petro Poroszenko problemy energetyczne rosja ukraina Unia Europejska władimir putin

Prezydent Ukrainy Petro Poroszenko porozumiał się z prezydentem Rosji Władimirem Putinem w sprawie dostaw gazu na Ukrainę. Przywódcy spotkali się podczas międzynarodowej konferencji w Mediolanie. Rosja sprzeda Ukrainie gaz w cenie 385 dolarów  za 1000 metrów sześciennych. Umowa ma obowiązywać do marca 2015 roku. Formalne potwierdzenie tej umowy zostanie sporządzone w najbliższy wtorek, kiedy odbędą się rozmowy gazowe Ukrainy, Rosji i Unii Europejskiej.

W obliczu zbliżającej się zimy Ukraina miała poważny problem energetyczny. Rosja zakręciła kurek z gazem, więc nasi wschodni sąsiedzi musieli prosić o pomoc kraje zachodnie. Oprócz problemów energetycznych Ukraina ma też ogromny problem finansowy. Żeby móc pokryć koszty gazu sprowadzanego z Rosji, Ukraina będzie ubiegać się o pomoc finansową z krajów Unii Europejskiej.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,16827304,Poroszenko__Ukraina_bedzie_miala_zapewniony_gaz_tej.html

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,16827304,Poroszenko__Ukraina_bedzie_miala_zapewniony_gaz_tej.html