Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent Francja

Wielka Brytania straszy wyjściem z UE. Znowu

Europa

Rząd Camerona złożył w Izbie Gmin projekt ustawy dotyczącej przeprowadzenia referendum w sprawie wystąpienia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Rząd już drugi raz próbuje przeforsować ustawę, która przewiduje zorganizowanie referendum w 2017 roku. Premier David Cameron zapowiedział, że jeśli Unia Europejska nie przeprowadzi reform m.in. w zakresie swobody przepływu osób, zorganizuje referendum dotyczące wyjścia Wielkiej Brytanii z UE.

W tym samym brzmieniu ustawa została już przyjęta w Izbie Gmin w tym roku ale zablokowała ją opozycja w Izbie Lordów. Prawdopodobnie tym razem scenariusz też się powtórzy, ale komentatorzy polityczni twierdzą, że drugie podejście ma inny cel: przekonanie eurosceptycznych przeciwników partii rządzącej do zagłosowania na nią w przyszłorocznych wyborach.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,16820302,W__Brytania__rzad_Camerona_zlozyl_w_Izie_Gmin_ustawe.html

Udostępnij

Demonstracje w blisko 150 miastach Francji

Europa cięcia budżetowe deficyt budżetowy Francja NFZ Niemcy paryż Powszechna Konfederacja Pracy protesty służba zdrowia

odbywają się z powodu zapowiadanych przez prezydenta Hollande’a drastycznych cięć budżetowych. Według związkowców wszystkiemu winne są Niemcy, które wymuszają na Francji oszczędności i w ten sposób zapędzają Francuzów i całą Unię Europejską w ślepą uliczkę. Powszechna Konfederacja Pracy twierdzi, że polityka Niemiec przynosi same negatywne skutki. Francuski rząd zapowiedział m.in. cięcia w służbie zdrowia i zmniejszenie zasiłków dla bezrobotnych. W samym Paryżu protestowały tysiące osób przeciwko zreformowaniu francuskiego Narodowego Funduszu Zdrowia. Oprócz służby zdrowia swoje niezadowolenie demonstrują też m.in. pracownicy administracji państwowej, przemysłu ciężkiego oraz emeryci.

Rząd we Francji decyduje się na cięcia w budżecie z powodu rosnącego w bardzo szybkim tempie deficytu Skarbu Państwa.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://fakty.interia.pl/swiat/news-francuzi-protestuja-przeciwko-zmianom-w-sluzbie-zdrowia,nId,1537199

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://fakty.interia.pl/swiat/news-francuzi-protestuja-przeciwko-zmianom-w-sluzbie-zdrowia,nId,1537199