Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent polska

Proces za sankcje nałożone na rosyjskie rosyjskie banki

Finanse

przygotowuje prezes jednego z największych państwowych banków w Rosji VTB Bank, Andriej Kostin. Proces miałby się toczyć przed zachodnimi sądami, choć Kostin powątpiewa w ich niezawisłość.
Według rosyjskiego bankiera działania państw zachodu zmierzają do zniszczenia rosyjskiego sektora finansowego. Nałożenie sankcji bez mandatu ONZ jest jego zdaniem, bezprawne.
O tym, że rozważa wytoczenie procesu Kostin poinformował dziś w wywiadzie dla dziennika „Izwiestija” rozpowszechnionym przez agencję prasową ITAR-TASS.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://www.biztok.pl/gospodarka/Prezes-rosyjskiego-panstwowego-banku-chce-pozwac-Zachod-za-sankcje_a17893

Udostępnij

Postępowanie przeciw czterem instytucjom finansowym

Finanse Alior Bank Bank Gospodarki Żywnościowej Euro Bank Provident Polska uokik Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

wszczął prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta (UOKiK), żeby sprawdzić, czy ich reklamy nie wprowadzały w błąd, a także czy wystarczająco informowały klientów o kosztach proponowanych kredytów lub pożyczek. Postępowanie trwa od 17 września i obejmuje kampanię reklamową „Gwarancja najniższej raty” Alior Banku, kampanię „Orzech odsetkowy” Banku Gospodarki Żywnościowej, kampanię „Warto sprawdzić jakość i cenę. Kredyt gotówkowy z atrakcyjnym oprocentowaniem już od 5,7 proc.” Euro Banku oraz kampanię „Spróbuj i zostań” Providentu Polska. We wszystkich tych kampaniach, zdaniem UOKiK, klienci nie byli jednoznacznie i jasno informowali o oprocentowaniu i całkowitej kwocie do zwrotu, a czas ekspozycji tych informacji był nieproporcjonalnie krótki w stosunku do reklamy.
W przypadku potwierdzenia podejrzeń UOKiK ma prawo nałożyć na instytucje finansowe karę równą 10 proc. rocznego przychodu.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.money.pl/banki/raporty/artykul/reklamy-uslug-finansowych-uokik-wszczal,236,0,1628908.html

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.money.pl/banki/raporty/artykul/reklamy-uslug-finansowych-uokik-wszczal,236,0,1628908.html