Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent Francja

295 ofiar katastrofy malezyjskiego samolotu nad Ukrainą (III aktualizacja, godz. 21: 14)

Świat

Samolot malezyjskich linii lotniczych rozbił się przelatując nad obwodem donieckim na Ukrainie cywilny z 280 pasażerami i 15 członkami załogi na pokładzie. O godzinie 16:20 kontrolerzy lotu w Kijowie i Rostowie nad Donem stracili kontakt z boeingiem 777 linii lotniczych «Malaysia Airlines» lecącym z Amsterdamu do Kuala Lumpur.

Agencja Interfax podała, że samolot zniknął z radarów, kiedy leciał na wysokości 10 tys. metrów. Według agencji, samolot spadł niedaleko miasta Szachtarsk, 50 km przed granicą ukraińsko-rosyjską po stronie ukraińskiej.

aktualizacja godz. 19:11
Szef samozwańczego rządu Donieckiej Republiki Ludowej Aleksander Borodaj powiedział agencji Interfax, że nie atakowali samolotu i jest to ukraińska prowokacja.

Służby prasowe prezydenta Ukrainy Petra Poroszenko opublikowały komunikat, że ukraińska armia również nie ma nic wspólnego z katastrofą.

Strona rosyjska potwierdziła zestrzelenie malezyjskiego samolotu pasażerskiego zaprzeczając, że ma cokolwiek wspólnego z katastrofą.

II aktualizacja 19:40
Niektóre rosyjskie media przekonują, że malezyjski samolot pasażerski został zestrzelony przez ukraiński myśliwiec SU 25, powołując się na świadków.

III aktualizacja, godz. 21: 14
Miejsce upadku samolotu kontrolowane jest przez prorosyjskich separatystów, którzy przeszukują szczątki samolotu, nie dopuszczają na miejsce wypadku nikogo poza rosyjską telewizja rządową.
Według najnowszych informacji malezyjskim samolotem leciało ponad 300 osób, w tym około 80. dzieci.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://www.wprost.pl/ar/458412/Malezyjski-samolot-rozbil-sie-na-Ukrainie-To-sprawa-separatystow/

Udostępnij

Rosyjski pilot zestrzelił ukraiński samolot

Świat rosja samolot separatyści ukraina zestrzelenie

Rosyjski samolot wojskowy zestrzelił wczoraj pociskami rakietowymi nad terytorium Ukrainy należącą do tamtejszych sił powietrznych maszynę Su-25. Pilot katapultował się i został ewakuowany w bezpieczne miejsce, poinformował rzecznik Rady Bezpieczeństwa Narodowego i Obrony Ukrainy (RBNiO) Andrij Łysenko. W poniedziałek wojskowy samolot transportowy An-26 został zestrzelony przez prorosyjskich separatystów.

Według przedstawicieli władz USA, samolot został zestrzelony z ziemi.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,16337990,Rosyjski_samolot_zestrzelil_ukrainskiego_Su_25.html

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,16337990,Rosyjski_samolot_zestrzelil_ukrainskiego_Su_25.html