rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent Francja

Planeta nie nadaje się do zamieszkania, bo nie istnieje

Odkrycie poza układem słonecznym pierwszej planety nadającej się do zamieszkania przez istoty ziemskie astronomowie ogłosili siedem lat temu. Planeta ma, twierdzili, odpowiednią masę i temperaturę. Teraz naukowcy z Pennsylvania State University w Filadelfii odkryli, że to, co brane było za planetę nazwaną „Gliese 581d” to tylko objaw aktywności centralnej gwiazdy układu.

Najlepiej pisze o tym: http://polish.ruvr.ru/news/2014_07_07/W-dalekim-kosmosie-nie-ma-planet-ktore-nadaja-sie-do-zamieszkania-0843/

Cesarskie cięcie zmienia komórki macierzyste

Nauka i Technologie karolinska institutet komórki macierzyste

Częściej zapadają na choroby autoimmunologiczne osoby urodzone przez cesarskie cięcie. Dzieje się tak dlatego, że sposób porodu pozostawia ślady w komórkach macierzystych, twierdzą badacze ze szwedzkiego Karolinska Institutet. Liczba cesarskich cięć na świecie rośnie, pomimo korelacji pomiędzy nimi a zwiększoną podatnością na astmę, cukrzycę typu I, otyłość oraz celiakię. Być może szwedzkie odkrycie wyjaśnia przyczynę tej korelacji.

Najlepiej pisze o tym: http://kopalniawiedzy.pl/cesarskie-ciecie-porod-noworodek-zmiany-epigenetyczne,20595

Samochód skończył żywot? Co zrobić?

Oferty akcesoria samochodowe auto samochód

Tak to już bywa, że pewnego dnia po latach wiernej służby Twój ukochany samochód omawia posłuszeństwa.

Wizyta u mechanika zdradza wszystko- za koszta naprawy przyjdzie Ci słono zapłacić, a to przecież nie jedyny wydatek w tym miesiącu. Żadne narzędzia samochodowe już nie pomogą, choć tutaj można porównać oferty. W jeszcze gorszej opcji samochód do niczego już się nie nadaje i jedyne co z niego wyciągniesz to zysk ze złomowania. A trzeba przecież jakoś dojechać do pracy i odwieść dzieciaki do szkoły. Czujesz nóż na gardle, a decyzja musi być podjęta jak najszybciej. Skąd więc wziąć pieniądze?

Rozwiązaniem może być pożyczka na samochód. Może i Ty skorzystasz z takiego wyjścia? Przejrzyj oferty banków i wybierz i ta najkorzystniejszą dla siebie pożyczkę. Na samochód warto wydać pieniądze, ponieważ oszczędzanie na częściach i wykonaniu może obrócić się przeciwko nam. Pożyczka na samochód w zaufanym banku nie musi wiązać się z ryzykiem a regularne spłaty to podstawa dobrej relacji z bankiem.

Pracownicy banku to doświadczeni życiowo ludzie i doskonale wiedzą, że w naszym życiu zdarzają się takie nieoczekiwane wypadki. Bez wydawania sądów udzielą Ci pożyczki na samochód i będą trzymać kciuki za pozytywne rozwiązanie Twojego problemu.