Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent Francja

Afera taśmowa wywołała burzę w mediach

Polska

Po publikacji przez „Wprost” pierwszego nagrania z „afery taśmowej”, politycy koalicji i opozycji mnożą oświadczenia. Redakcja obiecuje opublikować stenogramy nagrań z prywatnych spotkań z udziałem ministra spraw wewnętrznych Bartłomieja Sienkiewicza, szefa NBP Marka Belki i byłego ministra transportu Sławomira Nowaka. Na razie tygodnik publikuje fragmenty. Zamieścił także na YouTube siedmiominutowe nagranie.

„Afera taśmowa” została wywołana przez dziennikarzy tygodnika „Wprost”, którzy 15.06.2014 ogłosili, że posiadają taśmy i stenogramy z nagrań rozmów polityków i czołowych biznesmenów.Nagrania prowadzone były prawdopodobnie na zlecenie biznesmenów związanych z branżą węglową w odpowiedzi na zarządzenie ścigania ich przez Donalda Tuska. Może to być prawdą, bo w trakcie afery taśmowej rząd ogłosił, że zostaną utworzone państwowe składy węgla.Do redakcji „Wprost” weszło ponadto ABW pod pozorem poszukiwania źródła nagrań, co spotkało się ze sprzeciwem mediów, również bezpośredniej konkurencji „Wprostu”. Dotychczas żaden polityk nie poniósł konsekwencji afery taśmowej. Czytaj więcej o: afera taśmowa».

Od czerwca 2014 trwa „Afera Taśmowa” - skrót informacji pozwoli szybko zrozumieć o co chodzi w aferze taśmowej wywołanej przez Wprost. Streszczenia i skróty kolejnych wątków afery umożliwią zapoznanie się z tematem w mniej niż 30 minut. Skrót afery taśmowej jest stale aktualizowany przez redakcję Zipnews. Czytaj więcej o: Afera taśmowa - skrót».

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/461954,afera-tasmowa-w-rzadzie-sienkiewicz-rozmawia-z-belka-nagranie-i-stenogram.html

Udostępnij

PKP: od 19 czerwca do Zakopanego, od 28 na Hel

Polska rozklad jazdy pociągów wakacje

Nowy, wakacyjny rozkład jazdy pociągów zacznie obowiązywać od jutra do 1 września. Nie znikną jednak utrudnienia na wielu trasach, spowodowane, jak wyjaśnia kolej, intensywnymi pracami nad modernizacją i remontami. Kilkanaście połączeń zostało zawieszonych na czas obowiązywania letniego rozkładu jazdy.

 

 

„Afera taśmowa” została wywołana przez dziennikarzy tygodnika „Wprost”, którzy 15.06.2014 ogłosili, że posiadają taśmy i stenogramy z nagrań rozmów polityków i czołowych biznesmenów.Nagrania prowadzone były prawdopodobnie na zlecenie biznesmenów związanych z branżą węglową w odpowiedzi na zarządzenie ścigania ich przez Donalda Tuska. Może to być prawdą, bo w trakcie afery taśmowej rząd ogłosił, że zostaną utworzone państwowe składy węgla.Do redakcji „Wprost” weszło ponadto ABW pod pozorem poszukiwania źródła nagrań, co spotkało się ze sprzeciwem mediów, również bezpośredniej konkurencji „Wprostu”. Dotychczas żaden polityk nie poniósł konsekwencji afery taśmowej. Czytaj więcej o: afera taśmowa».

Od czerwca 2014 trwa „Afera Taśmowa” - skrót informacji pozwoli szybko zrozumieć o co chodzi w aferze taśmowej wywołanej przez Wprost. Streszczenia i skróty kolejnych wątków afery umożliwią zapoznanie się z tematem w mniej niż 30 minut. Skrót afery taśmowej jest stale aktualizowany przez redakcję Zipnews. Czytaj więcej o: Afera taśmowa - skrót».

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.tvp.info/15619983/wakacyjny-rozklad-jazdy-pkp-wracaja-polaczenia-w-gory-i-nad-morze

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://www.tvp.info/15619983/wakacyjny-rozklad-jazdy-pkp-wracaja-polaczenia-w-gory-i-nad-morze