Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent Francja

Strajk taksówkarzy w Paryżu, Londynie, Madrycie, Mediolanie

Gospodarka

i wielu innych miastach europejskich rozpoczął się dziś o godzinie 13:00. Taksówkarze protestują przeciwko aplikacji Uber na smartfony. Uber tworzy społeczność: jej członkowie deklarują, że chcą dokądś dojechać albo mogą dokądś kogoś zawieźć. Aplikacja wyszukuje potencjalnego kierowcę i pasażera oraz wylicza opłatę za kurs, niższą od taryf taksówek. Jak pisaliśmy dziś rano, Aplikacja Uber wchodzi do Warszawy.

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=qwR-nACpkk0

 

Uber pozwala zamówić przez smartfona samochód prywatnych osób, które mogą nas podwieźć za opłatą. W wielu miastach korporacje taksówkarskie protestują i lobbują na rzecz zakazania aplikacji. Firma została założona w 2009 roku. Jest wyceniana jest na kilkanaście miliardów dolarów i działa w ponad 20 krajach, głównie w Europie i w Azji. Czytaj więcej o: uber».

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://londynek.net/wiadomosci/Taksowkarze+sparalizuja+Londyn!+wiadomosci+news,/wiadomosci/article?jdnews_id=22978

Udostępnij

Groźny konkurent taksówkarzy zbliża się do Warszawy

Gospodarka taksówki uber

Aplikacja Uber na smartfony działa już w ponad 130 miastach, a teraz rekrutuje członków społeczności w Warszawie. W aplikacji trzeba się zarejestrować stając się członkiem jej społeczności. Potem można prosić o zawiezienie dokądś albo zgłosić gotowość zawiezienia kogoś. Aplikacja oblicza cenę przejazdu i kontaktuje pasażera z przewoźnikiem.

http://www.youtube.com/watch?v=6CpqnR73b2U&feature=player_detailpage

 

 

Uber pozwala zamówić przez smartfona samochód prywatnych osób, które mogą nas podwieźć za opłatą. W wielu miastach korporacje taksówkarskie protestują i lobbują na rzecz zakazania aplikacji. Firma została założona w 2009 roku. Jest wyceniana jest na kilkanaście miliardów dolarów i działa w ponad 20 krajach, głównie w Europie i w Azji. Czytaj więcej o: uber».

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://forsal.pl/artykuly/802857,globalny-wrog-taksowkarzy-rekrutuje-w-warszawie-aplikacja-uber-wchodzi-do-polski.html

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://forsal.pl/artykuly/802857,globalny-wrog-taksowkarzy-rekrutuje-w-warszawie-aplikacja-uber-wchodzi-do-polski.html