Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent Francja

Kupując Pendolino PKP wiedziało, że pociąg nie pojedzie

Polska

O tym, że pociąg nie ma szans na homologację rozmawiali przedstawiciele sprzedawcy, firmy Alstom i PKP. Dziennikarze wiadomości dotarli do pisemnego sprawozdania za spotkania obu firm, które zawiera tę informację. Wiedząc, że pociągi nie będą jeździć w oficjalnie ogłoszonym terminie PKP zapłaciło 80 proc. ceny pociągów. W Polsce stoi osiem pociągów bez homologacji, przed miesiącem miały przyjechać kolejne, ale nie przyjechały.

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ihivtTHX-pc

 

Pociągi Pendolino to rodzina włoskich elektrycznych zespołów trakcyjnych wysokich prędkości, o prędkościach maksymalnych od 200 do 250 km/h, w większości przypadków posiadających wychylne nadwozie. Są produkowane od ponad ćwierćwiecza. Początkowo produkowane były przez Fiat Ferroviaria, a później przez Alstom, który przejął Fiat Ferroviaria. Produkcja pierwszego składu rozpoczęła się w maju 1985 r., a pierwsze Pendolino zaczęło jeździć 29 maja 1988 r. na trasie Mediolan-Rzym. Do tej pory sprzedano ponad 450 tego typu pociągów, a 28 kolejnych jest zamówionych. Pociągów Pendolino używa dwunastu przewoźników w 15 krajach. Przeznaczone dla Polski nie mają wychylnego nadwozia. Czytaj więcej o: pendolino».

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://www.wwwwww.deon.pl/wiadomosci/polska/art,21656,pkp-zaplacily-za-pendolino-ktore-nie-pojedzie.html

Udostępnij

Ponad 2 tysiące osób demonstrowało w środę we Wrocławiu

Polska demonstracja protest sąd stowarzyszenie koliber

Uczestnicy marszu„Wszystkich nas nie zamkniecie”, członkowie kilku prawicowych organizacji, a także ludzie niezrzeszeni, protestowali przeciw skazaniu 6 osób za udział w proteście przeciw wykładowi Zygmunta Baumana na Uniwersytecie Wrocławskim. Sąd Rejonowy we Wrocławiu skazał za to w marcu 5 osób na 30 dni aresztu i jedną na 20 dni oraz na wysokie kary pieniężne. Bauman, obecnie znany socjolog, był kiedyś majorem Korpusu Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Marsz „Wszystkich nas nie zamkniecie” zorganizował wrocławski oddział Stowarzyszenia Koliber.

 

http://www.youtube.com/watch?v=kpnGa06bMSg&feature=player_detailpage

 

Pociągi Pendolino to rodzina włoskich elektrycznych zespołów trakcyjnych wysokich prędkości, o prędkościach maksymalnych od 200 do 250 km/h, w większości przypadków posiadających wychylne nadwozie. Są produkowane od ponad ćwierćwiecza. Początkowo produkowane były przez Fiat Ferroviaria, a później przez Alstom, który przejął Fiat Ferroviaria. Produkcja pierwszego składu rozpoczęła się w maju 1985 r., a pierwsze Pendolino zaczęło jeździć 29 maja 1988 r. na trasie Mediolan-Rzym. Do tej pory sprzedano ponad 450 tego typu pociągów, a 28 kolejnych jest zamówionych. Pociągów Pendolino używa dwunastu przewoźników w 15 krajach. Przeznaczone dla Polski nie mają wychylnego nadwozia. Czytaj więcej o: pendolino».

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://niezalezna.pl/56062-wszystkich-nas-nie-zamkniecie-wielki-protest-przeciw-represjom-za-baumana

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://niezalezna.pl/56062-wszystkich-nas-nie-zamkniecie-wielki-protest-przeciw-represjom-za-baumana