Zipnews

Wybieramy i streszczamy najważniejsze wiadomości

rosja ukraina USA separatyści Unia Europejska państwo islamskie UE Niemcy dżihadyści putin prezydent polska

Kolarze zaczynają walkę o miejsca w Tour de Pologne

Sport

Pierwszy wyścig eliminacyjny do tegorocznego Tour de Pologne, Szlakiem Grodów Piastowskich zaczyna się jutro. Następnymi będą Małopolski Wyścig Górski, który odbywać się będzie od 12 do14 czerwca, mistrzostwa Polski elity i młodzieżowców w Sobótce od 25 do 29 czerwca oraz Wyścig Solidarności i Olimpijczyków od 2 do 5 lipca. W czasie tych wyścigów ustalony zostanie skład reprezentacji Polski w 71. Tour de Pologne.

poprzedni następny nastepny post

Najlepiej pisze o tym: http://sport.wp.pl/kat,1853,title,Tour-de-Pologne-PZKol-oglosil-kryteria-kwalifikacji,wid,16587275,wiadomosc.html

Udostępnij

4800 kilometrów w 12 dni rowerem w poprzek Ameryki

Sport kolarz Race Across Americ wyścig

Polski kolarz Remek Siudziński zapowiada start w indywidualnym Race Across America 2014, uznawanym za najtrudniejszy wyścig kolarski świata. W ciągu 12 dni zawodnicy pokonują 4 800 kilometrów trasy wiodącej z zachodniego wybrzeża Stanów Zjednoczonych na wschodnie. Start do wyścigu indywidualnego odbędzie się 10 czerwca, a do drużynowego cztery dni później. Polski kolarz zbiera pieniądze na udział w wyścigu za pośrednictwem internetowego serwisu, który umożliwia społeczne finansowanie projektów, polakpotrafi.pl.

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://jegostrona.pl/extreme/artykuly/458176,polski-kolarz-chce-pokonac-prawie-5-tys-km-w-12-dni.html

Rodzaje ogumienia w wózkach widłowych

Oferty still

Wózki magazynowe mają wśród rodzajów ogumienia opony penumatyczne (pompowane), opony superelastyczne (pełne) i opaski superelastyczne. Opony do wózków można dostać w kolorze czarnym oraz w wersji niebrudzącej (np. zielone, białe lub szare).

Opony pneumatyczne (pompowane)

Wózki widłowe z oponami pneumatycznymi są przeznaczone do intensywnej eksploatacji. Głęboki bieżnik umożliwia przyczepność i trakcję. Diagonalna konstrukcja opon czyni je stabilnymi i bezpiecznymi. Opony są odporne na zużycie i mogą być stosowane nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Opony pneumatyczne montowane są do felgi za pomocą dętki i ochraniacza. Przy stosowaniu tego rodzaju ogumienia należy zwrócić uwagę na zachowanie zalecanego przez producenta ciśnienia powietrza. Zapewnia ono poprzeczną stabilność wózka, wytrzymałość, bezpieczeństwo przewożonego towaru i żywotność opon. W kategorii opon penumatycznych rozróżniamy opony diagonalne i radialne. Diagonalne są odporne na uszkodzenia ściany bocznej i są stabilne (oznaczenie opony diagonalnej – 23×9-10). Składają się ze stopki, kordu i bieżnika. Kord i stopka stanowią ochronę kołnierza felgi. Opony radialne dają wysoki komfort jazdy i mają niskie opory toczenia (oznaczenia opony radialnej (23x9R10). Składają się ze stopki, stalowego kordu, opasania i bieżnika. Przeznaczone są do ogólnych zastosowań.

66d0cf3661

Opony superelastyczne (pełne)

Ze względu na swoją konstrukcję, opony superelastyczne są mniej narażone na przebicia niż opony pneumatyczne. Opony superelastyczne wymieniane są na specjalnych prasach hydraulicznych i mają mniejszą amortyzację. W trakcie montażu opon wykorzystywane są: pierścienie stożkowe, specjalistyczne kosze i podstawki. Opona składa się z warstwy bazowej, warstwy amortyzującej, ściany bocznej i bieżnika. Ma niskie opory toczenia. Jest bezobsługowa i ma dużą stabilność statyczną.

Opaski do wózków jezdniowych podnośnikowych

Opaski do wózków wykonywane są z mieszanki gumowej. Są osadzone na stalowej opasce bądź mają stalowy oplot umieszczony wewnątrz gumowej opaski. Ich celem jest zapewnienie większej nośności i stabilności wózka. Mają wytrzymają konstrukcję, dzięki której nadają się do pracy w ciężkich warunkach. Są odporne na pęknięcia i nacięcia. Opaski wykorzystywane są w wózkach, maszynach drogowych i platformach służących przewożeniu ciężkich ładunków.

Zobacz też: Jak koła wpływają na wydajność paleciaka?

 

 

Udostępnij Komentarze

Najlepiej pisze o tym: http://jegostrona.pl/extreme/artykuly/458176,polski-kolarz-chce-pokonac-prawie-5-tys-km-w-12-dni.html